הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2007 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי פ עם תוכן  פקק למשאבה?
נושא: פקק למשאבה? תאריך: 6/6/2007 8:46:00 PM
מחבר/ת: אורי פ

יש לי משאבה של TOPEAK והפקק נגד בוץ נעלם :mad: !זה חשוב?? :confused:



חזרה לפורום