טקסט הודעת פורום
6/6/2007 8:46:00 PM
אורי פ
פקק למשאבה?
נושא:
פקק למשאבה?
תאריך:
6/6/2007 8:46:00 PM
מחבר/ת:
אורי פ
יש לי משאבה של TOPEAK והפקק נגד בוץ נעלם :mad: !זה חשוב?? :confused:
חזרה לפורום