טקסט הודעת פורום
6/7/2007 7:12:00 AM
נתן נתן
את זה תשאיר לאנשי המקצוע
נושא:
את זה תשאיר לאנשי המקצוע
תאריך:
6/7/2007 7:12:00 AM
מחבר/ת:
נתן נתן
אתה לא מצפה בוודאי שאתן יעוץ משפטי על גבי הרשת.
אם האיש ירצה, יפנה לאיש מקצוע להתייעצות. "תודה לאל", לא חסרים עורכי דין.
חזרה לפורום