טקסט הודעת פורום
| 6/7/2007 2:22:00 PM |
|
נושא: יש במחיר הזה בעיה תאריך: 6/7/2007 2:22:00 PM
מחבר/ת: ערן מרגלית
אתה מבין זממש זול ובמחיר הזה יש רק (קמעט) אופני מדבקה אם תעלה עוד את התקציב יהיה לי מה ליעץ לך
ויד שניה זה מפוקפק יש מציאות אבל צריך להזהר מזבל
קפיש ;)
|
חזרה לפורום |
|
|