הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2007 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט עם תוכן  גלגלים חדשים
נושא: גלגלים חדשים תאריך: 6/7/2007 10:08:00 PM
מחבר/ת: אביב להט

שלום!!!
אני מעוניין לבנות גלגלים חדשים לקרוס קאונטרי-מרתון. הייתי רוצה לקבל דעה מקצועית לגבי הגלגלים שאני רוצה לבנות (מיועדים לוי ברקס ודיסק): חישוקים notubes ztr355, שפיצים sapim, נאבות shimano xtr center lock. הגלגלים הם 28 שפיצים לכל גלגל והם טיובלס. המשקל שלהם הוא באיזור ה1350 גרם(שזה מאוד קל לגלגלי קרוס קאונטרי).
אביב :suss:


חזרה לפורום