נושא: כנראה שאין לך תושבת לדיסק על הציר תאריך: 6/7/2007 10:09:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
לכן אתה לא יכול להרכיב את הדיסק עצמו על הגלגל.
חפש לך זוג גלגלים משומשים עם נאבות (צירים) שמתאימים להרכבת דיסקים.
משהו בסיסי ובאיכות סבירה יעלה לך מאות שקלים. + תוספת מערכת בלימה לכיוון ה-1000 כולל עבודה אם אני לא טועה.
החלפה בחדש אינה משתלמת.
|