טקסט הודעת פורום
| 6/7/2007 10:18:00 PM |
|
נושא: לא אבל בהתניה תאריך: 6/7/2007 10:18:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אם יש חופש ואם זה ציר עם מייסבים פתוחים ובו ג´ולים חופשיים, יכול להיות שיווצר חופש כזה שאחת הג´ולות תברח ויגרם נזק נוסף. זה לא סביר אבל עקרונית יכול לקרות.
|
חזרה לפורום |
|
|