טקסט הודעת פורום
6/8/2007 12:18:00 AM
אלי בן-נון
אבל זה ציר סטנדרטי !!!
נושא:
אבל זה ציר סטנדרטי !!!
תאריך:
6/8/2007 12:18:00 AM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
יש כמעט בכל האופניים את ההברגה הזות!
אז אין כאלה מטיטאניום??
נ.ב:מה לאופניים מקצועיות אין ציר מטיטאניום??
חזרה לפורום