הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2007 12:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  אבל זה ציר סטנדרטי !!!
נושא: אבל זה ציר סטנדרטי !!! תאריך: 6/8/2007 12:18:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

יש כמעט בכל האופניים את ההברגה הזות!
אז אין כאלה מטיטאניום??



נ.ב:מה לאופניים מקצועיות אין ציר מטיטאניום??


חזרה לפורום