טקסט הודעת פורום
| 6/8/2007 2:39:00 AM |
|
נושא: שלדה תאריך: 6/8/2007 2:39:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר
אני רוכב על אנדורו אקספרט 150 מידה מדיום הגדולה עלי אני מחפש להחליף לשילדה זהה במידה S . אם משהו מוכר אופניים כאלו, אודה לו אם יסכים להחליף איתי שילדה ולמכור את המדיום (העברת חלקים עלי).
|
חזרה לפורום |
|
|