הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2007 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  קמצן משלם פעמיים !
נושא: קמצן משלם פעמיים ! תאריך: 6/8/2007 11:19:00 AM
מחבר/ת: אדי שור

ידידי היקר!
תמיד קיים פיתוי לרכוש דבר מה במחיר מופחת, אך מה מסתתר מאחורי המחיר הנוצץ?
אני תמיד רוכש מוצרים יקרי ערך אך ורק בארץ, למרות מחירם הגבוה כי כאן יש לי למי לפנות ובמקרה הגרוע גם את מי לתבוע. מבלי לקחת את הסוגיה למחוזות מרוחקים-אציין ברורות שאפילו כיול קטן בבית עסק בארץ הופך למשימת כריית ים סוף עת רכשת מוצר בניכר.לבסוף,דע לך שגבינה בחינם יכולה להימצא רק במלכודת עכברים ודי לחכימא ברמיזא.
כל טוב לך, אדי.



חזרה לפורום