הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2007 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roni cohen עם תוכן  וי ברייקס- הפתרון הראוי
נושא: וי ברייקס- הפתרון הראוי תאריך: 6/8/2007 1:08:00 PM
מחבר/ת: roni cohen

המהירות שבה אנשים רצים "לשדרג" אופניים אינה ברורה לי.
כבעל מעצורי V בהארד-טיל שלי אינני מבין את הצורך במעצורי דיסק. החורף הישראלי ותוואי השטח- שבהם באים לידי ביטוי יתרונות הדיסק, אינם מחייבים החלפה לדיסק, נהפוך הוא, חברי לרכיבה חווים בעיות תחזוקה במעצורי הדיסק (ואני לא מדבר על רוכבים חסרי מודעות תחזוקה), שלא רק יוצרים עיכובים אלא גם מסכנים את נפשם.
גם בתחום המשקל אין ייתרונות לבולמי דיסק. ירידות חורכות חישוק (למרות שפחות או יותר כל אחד חושב שהוא "טס" בירידות) קיימות במאגזינים ובשמועות יד שניה.
בדוק את העניין שוב.



חזרה לפורום