טקסט הודעת פורום
| 6/8/2007 2:02:00 PM |
|
נושא: תהנה... תאריך: 6/8/2007 2:02:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
אני לא חושב שהשלדה שקנית היא זיוף או חיקוי למוכר היו הרבה פידבקים? הוא רשום באתר החברה כמפיץ מורשה? אז לא צריכה ליהיות בעייה איזה דגם מדובר ואיזו שנה?
|
חזרה לפורום |
|
|