הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2007 6:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  ידידי היקר, אין לי שום שמחה לאיד.
נושא: ידידי היקר, אין לי שום שמחה לאיד. תאריך: 6/8/2007 6:58:00 PM
מחבר/ת: אדי שור

דני, ידידי היקר,
אין לי שום שמחה לאידו של הזולת.
אני בהחלט מבין שאתה ממורמר, אך אם עלה בידי לטעת זרע של ספקנות בשיקולך לרכוש מוצר בזול ולגרום לך להירהור שני-דיינו. זאת, אכן, הייתה כוונתי והיא הסתמכה על אמרת השפר: "מכל מלמדיי השכלתי".
שוב, כל טוב לך, ידידי, אדי.


חזרה לפורום