טקסט הודעת פורום
| 6/8/2007 7:22:00 PM |
|
נושא: קמצן או פזרן תאריך: 6/8/2007 7:22:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
השימוש במילה "קמצן" היה מיותר גם אם היה לו ניחוח של פתגם.
מחיר מורכב מהרבה דברים וביניהם השם ישמור: "רווח". הוא אינו מעיד על טיב השירות שתקבל לא בארץ ולא בחו"ל ולכן לא תמיד יקר הוא חכם וההיפך.
:p
|
חזרה לפורום |
|
|