הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2007 7:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  קמצן או פזרן
נושא: קמצן או פזרן תאריך: 6/8/2007 7:22:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

השימוש במילה "קמצן" היה מיותר גם אם היה לו ניחוח של פתגם.

מחיר מורכב מהרבה דברים וביניהם השם ישמור: "רווח". הוא אינו מעיד על טיב השירות שתקבל לא בארץ ולא בחו"ל ולכן לא תמיד יקר הוא חכם וההיפך.

:p


חזרה לפורום