נושא: שפתך המליצית אינה במקום! תאריך: 6/8/2007 7:37:00 PM
מחבר/ת: Shai Berger
אדון אדי שור הנכבד, מבלי להתיחס לתובנות הנשגבות שניסית להעביר כאן בצורה די מתגרה ומעצבנת, אני דורש ממך לא להתעלל בשפה העברית. השימוש בשפה מליצית כזו שאתה מנסה להתנסח בה, מראה על התנשאות אך בעיקר על בורות! הביטוי הוא "קריעת ים סוף" ולא כפי שציינת בבורותך. או שתרכוש ספר פתגמים או שתנבור קצת ב-Google, קריאת חומש שמות גם לא תזיק לך. אני מתנצל על הפניה המתלהמת אבל ישנם דברים החייבים להיאמר.
|