הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2007 7:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shai Berger עם תוכן  שפתך המליצית אינה במקום!
נושא: שפתך המליצית אינה במקום! תאריך: 6/8/2007 7:37:00 PM
מחבר/ת: Shai Berger

אדון אדי שור הנכבד,
מבלי להתיחס לתובנות הנשגבות שניסית להעביר כאן בצורה די מתגרה ומעצבנת, אני דורש ממך לא להתעלל בשפה העברית.
השימוש בשפה מליצית כזו שאתה מנסה להתנסח בה, מראה על התנשאות אך בעיקר על בורות! הביטוי הוא "קריעת ים סוף" ולא כפי שציינת בבורותך.
או שתרכוש ספר פתגמים או שתנבור קצת ב-Google, קריאת חומש שמות גם לא תזיק לך.
אני מתנצל על הפניה המתלהמת אבל ישנם דברים החייבים להיאמר.



חזרה לפורום