הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2007 12:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמעון כהן עם תוכן  מבקש חוות דעת...על-FUJI -Adventure Comp 2005
נושא: מבקש חוות דעת...על-FUJI -Adventure Comp 2005 תאריך: 6/9/2007 12:41:00 AM
מחבר/ת: שמעון כהן

שלום... אם יש מי מכם שמכיר מנסיון את האופניים האלה FUJI Adventure Comp
משנת דגם 2005.מדובר באופניים חדשים[בחנות] ...
הכוונה לרכוב איתם בסגנון All Mountain . האם הם יעמדו בכבוד בסינגלים של בן שמן לדוגמא ? או שעדיף ללכת על יד-2 , לחפש אופניים אחרים..?
אציין שמבחינת מחיר הם בסביבות ה- 5800 ש"ח . [אופניים חדשים בחנות !!!]
תודה רבה.


חזרה לפורום