נושא: מבקש חוות דעת...על-FUJI -Adventure Comp 2005 תאריך: 6/9/2007 12:41:00 AM
מחבר/ת: שמעון כהן
שלום... אם יש מי מכם שמכיר מנסיון את האופניים האלה FUJI Adventure Comp משנת דגם 2005.מדובר באופניים חדשים[בחנות] ... הכוונה לרכוב איתם בסגנון All Mountain . האם הם יעמדו בכבוד בסינגלים של בן שמן לדוגמא ? או שעדיף ללכת על יד-2 , לחפש אופניים אחרים..? אציין שמבחינת מחיר הם בסביבות ה- 5800 ש"ח . [אופניים חדשים בחנות !!!] תודה רבה.
|