נושא: גילוי דעת תאריך: 6/9/2007 9:07:00 AM
מחבר/ת: אדי שור
1. אני מודה לכל מי שטרח והגיב. 2. אני מתנצל אם חו"ח פגעתי במאן דהוא. 3. תגובתי הייתה מושתתת על עקרונות הצרכניים ותו לא. 4. תודתי המיוחדת נתונה לשי ברגר אשר הפנה את תשומת ליבי לטעות חמורה שנפלה בתגובתי והצדק עמו באופן מוחלט, גורף ובלתי מעורער.בסוגיה הנדונה לית מאן דפליג. 5. גם עבדכם הנאמן, למרות השימוש בשפה המליצית אנו חסין בפני "שגיאים באיבריט". 6. שוב ושוב, כל טוב לכם, ידידיי היקרים, ערניים והנבונים. שלכם, אדי שור.
|