טקסט הודעת פורום
6/9/2007 12:00:00 PM
נאור מלכה
תשאר אם מה שיש לך!!
נושא:
תשאר אם מה שיש לך!!
תאריך:
6/9/2007 12:00:00 PM
מחבר/ת:
נאור מלכה
יש לך אופניים ששוות יותר אז אני לא מציע לך להחליף אותם במיוחד אם אתה רוכב פרי רייד
חזרה לפורום