נושא: סלח לי על הצרפתית אבל... תאריך: 6/9/2007 11:48:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה
זה נשמע מאוד דבילי לשים ציר טיטניום לאופני קרוס שעקרון המשקל לא ממש תופס לגביהם . זה בזבוז כסף משווע, בזבוז אנרגיה שגם ככה דועכת בקיץ שלנו ובזבוז נוסף כלשהו שתבחר לבד. אם היית בונה איזה מודל קרבון הזוי לאופני קרוס (אחלה רעיון אגב) אזי מילא אבל,גבר,אני פונה ללללללללללב שלך, עזוב אותך ועזוב אותנו משטויות :|
|