הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2007 4:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  פשוט שלי התעקם
נושא: פשוט שלי התעקם תאריך: 6/10/2007 4:29:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

:( אז חשבתי לשים צירים מטיטאניום כדי שהיה כבר חזק!

מה אתה מציע איזה סוג של ציר???
אני פשוט לא בקי בזה
אז אשמח אם תוכל לעזור לי


חזרה לפורום