טקסט הודעת פורום
6/10/2007 9:24:00 PM
נאור מלכה
השוואה !!
נושא:
השוואה !!
תאריך:
6/10/2007 9:24:00 PM
מחבר/ת:
נאור מלכה
אני רוצה שתגידו לי מה יותר טוב בולם אויר 110 מ´´מ של rst או בולם שמן 80 מ´´מ של חברה ידועה אבל אני לא זוכר, מה עדיף לי???
חזרה לפורום