הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2007 9:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  השוואה !!
נושא: השוואה !! תאריך: 6/10/2007 9:24:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

אני רוצה שתגידו לי מה יותר טוב בולם אויר 110 מ´´מ של rst או בולם שמן 80 מ´´מ של חברה ידועה אבל אני לא זוכר, מה עדיף לי???


חזרה לפורום