טקסט הודעת פורום
10/20/2002 9:12:00 PM
גתאי
נגנבו אופני Haro כחולים בכרכור
נושא:
נגנבו אופני Haro כחולים בכרכור
תאריך:
10/20/2002 9:12:00 PM
מחבר/ת:
גתאי
נגנבו לפני מספר שבועות אופני Haro כחולים חדשים מחצר הבית בכרכור. איבדתי תקווה, אבל אולי.
חזרה לפורום