טקסט הודעת פורום
6/11/2007 8:24:00 AM
רון
תלוי
נושא:
תלוי
תאריך:
6/11/2007 8:24:00 AM
מחבר/ת:
רון
תלוי מה הסגנון רכיבה שלך
לפי האופניים אני חושב שאתה רוכב קרוס
אז תשים את הבולם הזה
אבל לא שווה לשים בולם כזה על אופניי מדבקה
חזרה לפורום