הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2007 8:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון עם תוכן  תלוי
נושא: תלוי תאריך: 6/11/2007 8:24:00 AM
מחבר/ת: רון

תלוי מה הסגנון רכיבה שלך
לפי האופניים אני חושב שאתה רוכב קרוס
אז תשים את הבולם הזה
אבל לא שווה לשים בולם כזה על אופניי מדבקה


חזרה לפורום