טקסט הודעת פורום
6/11/2007 3:04:00 PM
נאור מלכה
אחי יש לך טעות ענקית!!
נושא:
אחי יש לך טעות ענקית!!
תאריך:
6/11/2007 3:04:00 PM
מחבר/ת:
נאור מלכה
אלה לא ופניי מדבקה תבינו זה שזה חברת ג´יפ זה לא אומר שזה אופניי מדבקה ואני רוצה שמישהו יגיב על זה !!!!!!!!!!
חזרה לפורום