הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2007 3:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  עדיין תלוי
נושא: עדיין תלוי תאריך: 6/11/2007 3:37:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ונניח לרגע כל קשר לאופניים.
בולם 80 מ"מ של חברה ידועה יכול להיות תותח, או זבל, תלוי בדגם ובמצב.
בולם אוויר 120 מ"מ סביר שיהיה טוב יותר, אבל שוב, זה תלוי בשימוש.
רוכבי XC יעדיפו בולם קצר מהלך ורוכבי AM יעדיפו בולם ארוך יותר.


חזרה לפורום