טקסט הודעת פורום
| 6/11/2007 11:37:00 PM |
|
נושא: לשים במקפיא תאריך: 6/11/2007 11:37:00 PM
מחבר/ת: ne ker
אני מוציא את המים הנותרים, מנתק צינור משקית, וממלא מעט מים חדשים. לאחר מכן פשוט מאפסן במקפיא. המים שמילאתי הופכים לקרח ומקררים את המים בשימוש הבא. שמירה בהקפאה מונעת היווצרות בקטריות.
|
חזרה לפורום |
|
|