הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2007 11:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ne ker עם תוכן  לשים במקפיא
נושא: לשים במקפיא תאריך: 6/11/2007 11:37:00 PM
מחבר/ת: ne ker

אני מוציא את המים הנותרים, מנתק צינור משקית, וממלא מעט מים חדשים.
לאחר מכן פשוט מאפסן במקפיא.
המים שמילאתי הופכים לקרח ומקררים את המים בשימוש הבא.
שמירה בהקפאה מונעת היווצרות בקטריות.



חזרה לפורום