טקסט הודעת פורום
| 6/13/2007 12:47:00 PM |
|
נושא: ייבוש השקית תאריך: 6/13/2007 12:47:00 PM
מחבר/ת: יואב דהן
אהלן צעד קטן והכרחי הוא לייבש את השקית והצינורית וזאת אתה עושה כך: פותח את השקית מכניס לתוכה כוס פלסטיק חד פעמית ותולה אותה הפוך. לגבי הצינורית נשוף לתוכה חזק ככל האפשר. בברכת רכיבה נעימה
|
חזרה לפורום |
|
|