הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2007 12:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב דהן עם תוכן  ייבוש השקית
נושא: ייבוש השקית תאריך: 6/13/2007 12:47:00 PM
מחבר/ת: יואב דהן

אהלן צעד קטן והכרחי הוא לייבש את השקית והצינורית וזאת אתה עושה כך:
פותח את השקית מכניס לתוכה כוס פלסטיק חד פעמית ותולה אותה הפוך.
לגבי הצינורית נשוף לתוכה חזק ככל האפשר.
בברכת רכיבה נעימה


חזרה לפורום