הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2007 10:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  בתור אופניי כניסה הייתי הולך על V3
נושא: בתור אופניי כניסה הייתי הולך על V3 תאריך: 6/14/2007 10:18:00 AM
מחבר/ת: רומן ל

בגלל כמה סיבות:
1- אומנם דגם פשוט יותר מ V4 אבל חדש יותר בשנתיים, וכנראה שעבר פחות קילומטראז!
2- אם אתה רוכב מתחיל, אז לא נראה לי שתרגיש הבדל משמעות בין שני הדגמים.
זה לא שאתה מתחרה, ואתה צריך רמה גבוהה יותר של מכלולים.
3- גם בולמי דיסק יכולים להיות יותר יעילים בסינגלים מאשר בולמי V (שאלה אם אילו בולמי דיסק הידראולי).
בכל מקרה בהצלחה בקנייה :)



חזרה לפורום