נושא: בתור אופניי כניסה הייתי הולך על V3 תאריך: 6/14/2007 10:18:00 AM
מחבר/ת: רומן ל
בגלל כמה סיבות: 1- אומנם דגם פשוט יותר מ V4 אבל חדש יותר בשנתיים, וכנראה שעבר פחות קילומטראז! 2- אם אתה רוכב מתחיל, אז לא נראה לי שתרגיש הבדל משמעות בין שני הדגמים. זה לא שאתה מתחרה, ואתה צריך רמה גבוהה יותר של מכלולים. 3- גם בולמי דיסק יכולים להיות יותר יעילים בסינגלים מאשר בולמי V (שאלה אם אילו בולמי דיסק הידראולי). בכל מקרה בהצלחה בקנייה :)
|