הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2007 5:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  אבל אני מעדיף לא להחליף גלגל או נאבה
נושא: אבל אני מעדיף לא להחליף גלגל או נאבה תאריך: 6/14/2007 5:21:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון

משום שגלגל זה הוא הגלגל המקורי יש לו מעצורי תוף דבר שאין בכל גלגל אחר
פשוט להחליף לציר יותר איכותי זה ציר 9 מ"מ סטנדרטי :confused: אולי אני צריך לחפש בחנות יותר מקצועית? :confused:


חזרה לפורום