טקסט הודעת פורום
| 6/14/2007 5:21:00 PM |
|
נושא: אבל אני מעדיף לא להחליף גלגל או נאבה תאריך: 6/14/2007 5:21:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
משום שגלגל זה הוא הגלגל המקורי יש לו מעצורי תוף דבר שאין בכל גלגל אחר פשוט להחליף לציר יותר איכותי זה ציר 9 מ"מ סטנדרטי :confused: אולי אני צריך לחפש בחנות יותר מקצועית? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|