נושא: אם כך, מצא לך חרט טוב תאריך: 6/14/2007 11:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה ממש לא מסובך. מידות, תבריגים, מחרטה מודרנית אוכלת את זה בלי מלח. תתיעץ איתו לגבי החומר המועדף, ויאללה למבול.
לדעתי גם יתברר לך שזה לא כל כך יקר....
דרך אגב, יש לשימאנו טבורי גלגל אחורי וקדמי עם בלם תוף פנימי כמו שאתה מתאר (בסדרת "נקסוס"). לא המלצתי רק משום שאין לי מושג אם יש מישהו שמביא אותם לארץ, אבל אם כן, זה יכול להיות פתרון מעולה - אמנם כנראה יקר יותר מחריטת ציר, אבל גם בתחום הזה הטכנולוגיה מתקדמת....
בהצלחה
|