טקסט הודעת פורום
6/15/2007 11:05:00 AM
יוחאי גלעד
החלפת בולם מ-60 ל-80 מ"מ
נושא:
החלפת בולם מ-60 ל-80 מ"מ
תאריך:
6/15/2007 11:05:00 AM
מחבר/ת:
יוחאי גלעד
האם זה אפשרי באופניים שאתה מקבל אותם עם בולם של 60 מ"מ?
חזרה לפורום