נושא: טיפול באופניים אחרי רכיבת שטח תאריך: 6/16/2007 12:52:00 AM
מחבר/ת: baby x
אני יכולה לטפל בהם באופן קבוצתי (יחד עם האופניים שלי), נעבוד על יצירת אינטימיות, עבודה מול סמכות, ואולי אפילו יחסים בין אישיים... או שישנה אפשרות לטיפול פרטני, שיחות, ונטילציה, תיעול כעסים.
אם זה לא יעזור, לשטוף כמה שפחות, אם ממש חייבים אז אפשר להשתמש בסבון כלים ולשטוף טוב אח"כ. מיסבים לא אוהבים מים, אז כמה שפחות. אח"כ לשמן (רק את השרשרת, ברקסים שונאים שמן, ורוטורים ורפידות בעיקר)...
ואז להניח באהבה בסלון ולהביט עליהם כל היום עד לפעם הבאה.
בתיאבון
;)
|