טקסט הודעת פורום
| 6/16/2007 1:56:00 AM |
|
נושא: טרק קרבון 9800 תאריך: 6/16/2007 1:56:00 AM
מחבר/ת: יגאל לנדמן
ישנם ברשותי אופנים אלו כ 12 שנים. הפסקתי לרכב לפני 10 שנים ועכשו התחלתי שוב בעיקר טיולים בנגב וכרמל האם באופנים אלו לאחר תקופה כה ארוכה שלא היו בשימוש ניתן להשתמש. המערכות XT ו XTR .[האופניים היו מאוחסנות ושמורות]
|
חזרה לפורום |
|
|