הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2007 1:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל לנדמן עם תוכן  טרק קרבון 9800
נושא: טרק קרבון 9800 תאריך: 6/16/2007 1:56:00 AM
מחבר/ת: יגאל לנדמן

ישנם ברשותי אופנים אלו כ 12 שנים. הפסקתי לרכב לפני 10 שנים ועכשו התחלתי שוב בעיקר טיולים בנגב וכרמל
האם באופנים אלו לאחר תקופה כה ארוכה שלא היו בשימוש ניתן להשתמש. המערכות XT ו XTR .[האופניים היו מאוחסנות ושמורות]


חזרה לפורום