טקסט הודעת פורום
| 6/16/2007 9:39:00 AM |
|
נושא: אפשר תאריך: 6/16/2007 9:39:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כל עוד אין נזקי זמן, לא צריכה להיות בעיה לעשות עם האופניים בדיוק את הייעוד שלהם, מלפני 12 שנים.
דרך אגב, XT ו-XTR של לפני 12 שנים הן לא אותן מערכות של היום, למרות שללא ספק יהיו טובות.
|
חזרה לפורום |
|
|