הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2007 9:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אפשר
נושא: אפשר תאריך: 6/16/2007 9:39:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כל עוד אין נזקי זמן, לא צריכה להיות בעיה לעשות עם האופניים בדיוק את הייעוד שלהם, מלפני 12 שנים.

דרך אגב, XT ו-XTR של לפני 12 שנים הן לא אותן מערכות של היום, למרות שללא ספק יהיו טובות.



חזרה לפורום