הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2007 3:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  לחסוך ..
נושא: לחסוך ..  תאריך: 6/16/2007 3:59:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

בכזה תקציב לא שווה להביא שיכוך מלא.
אם אתה מביא שיכוך מלא בכזה תקציב זה יהיה סתם משהו ישן ולא טוב.
הייתי ממליץ לחכות עד שיהיה לפחות 3-3.5 ואז אתה כבר יכול למצוא משהו כבר יותר טוב.
וגם בוא תגיד לנו מה אתה רוכב ?.. איזה סגנון ?.. איזה קפיצות אתה הולך לקפוץ (גבהים)
ככה יהיה אפשר לייעד לך אופניים יותר בקלות.


חזרה לפורום