נושא: מה לגבי iron horse warrior pro 2005 ? תאריך: 6/16/2007 4:23:00 PM
מחבר/ת: יניב ניסים
לגבי קפיצות מדובר בלא יותר ממטר כרגע... אני רוכב בעיקר ללימודים אז האופניים צריכות להיות נוחות גם לנסיעה עירונית ושבילים ובסופ"ש הכיוון הוא יותר טכני... סינגלים ודרופים לא רציניים... העדיפות היא שיהיה משהו נוח לשטח בנסיעה היומיומית אני מוכן להתפשר... מה לגבי iron horse warrior pro 2005 שוות התייחסות? אני יודע שהמפרט שלהם הוא לא מהטובים... השאלה היא אם בתור התחלה זה בסדר ובעתיד ניתן לשפר על השלדה הקיימת?
|