הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2007 5:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Maverick Maverick עם תוכן  שאלתי אותם, אבל...
נושא: שאלתי אותם, אבל... תאריך: 6/16/2007 5:53:00 PM
מחבר/ת: Maverick Maverick

שאלתי אותם, אבל הם ענו לי שהם כבר לא מביאים אותם, האם בכל זאת אפשר לבקש מהם להזמין?


חזרה לפורום