הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2007 9:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי גלעד עם תוכן  תודה! ואם כן....
נושא: תודה! ואם כן.... תאריך: 6/16/2007 9:26:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד

מה אתם אומרים על הבולם Manitou axel comp tpc או Manitou six?


חזרה לפורום