הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2007 7:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אופניים לא רעים - נותנים תמורה טובה למחיר
נושא: אופניים לא רעים - נותנים תמורה טובה למחיר תאריך: 6/17/2007 7:20:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם להארו יש דגמים זולים ולא רעים. לפי ההגדרות שלך נראה לי שסדרת השיפט תתאים לך, אבל גם עם X אפשר לעשות AM לא רע. ההבדל העיקרי בין הסדרות הוא עמידות השלדות.

בהצלחה


חזרה לפורום