טקסט הודעת פורום
| 6/17/2007 7:20:00 AM |
|
נושא: אופניים לא רעים - נותנים תמורה טובה למחיר תאריך: 6/17/2007 7:20:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
גם להארו יש דגמים זולים ולא רעים. לפי ההגדרות שלך נראה לי שסדרת השיפט תתאים לך, אבל גם עם X אפשר לעשות AM לא רע. ההבדל העיקרי בין הסדרות הוא עמידות השלדות.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|