הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2007 8:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  כן באמת
נושא: כן באמת תאריך: 6/17/2007 8:43:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

והפעם בקצרה:
השתדלתי שמה שכתבתי לא יהיה בנימה אישית אלא לכל באי הפורום.
להבא, כשיש משהו שמפריע לך, אפשר ומומלץ לשאול. משהו בסגנון "הפרסומת בצד שמאל מסתירה לי את שורות הפורום, מה עושים?" וזה היה מספק.
אני פשוט קצת "הסתנוורתי" מכל העצבים, תחושת המועקה, והרצון הרב להיפטר מהפרסומות, תוך הפעלת מנהלי הפורומים.
בבקשה, בלי לחץ ועצבים, תמיד נשמח לעזור.

אה... ותמיד מותר לפרגן. אחלה הקבלות יש לך :)


חזרה לפורום