נושא: סדנת זוגיות ואופניים ביום חמישי תאריך: 6/17/2007 11:50:00 AM
מחבר/ת: אייל הרשטיק
"שנייים על שניים"
לנו המכורים לאופניים, מוכרת בוודאי התחושה בה "השריטה" שלנו וכל מה שהיא טומנת בחובה (טיולי סופ"ש, השכמות, הוצאת כספים על שדרוג וביגוד) אינם עולים בקנה אחד עם סדרי העדיפויות של בן/ת זוגנו. מצב זה יוצר לא פעם רגשות של מתח, חוסר נוחות ותסכול בתוך הזוגיות. בסדנא זו ננסה לבחון האם וכיצד ניתן לשלב בין "השריטה" לזוגיות. ננסה יחד למצוא דרכים כיצד ניתן להפוך את ה"שריטה" לחלק מהזוגיות. לסדנא זו אנו מזמינים אתכם להביא את בן/ת זוגכם ,לעבור עימו ביחד תהליך של הבנה ותובנה כיצד ניתן להפוך את הפער לגשר בקשר.
מנחת הסדנא: טלי קורץ , מטפלת זוגית ומשפחתית ורוכבת אופניים.
תאריך הסדנה: 21/6/2007 שעה: 19:30 מיקום: מרכז שטח אלון הגליל. חובה להירשם בטלפון 04-9869888
לחברי איגוד האופניים הסדנה בחינם , אורחים 30 ש"ח.
נשמח לראותכם !
|