טקסט הודעת פורום
| 6/18/2007 4:07:00 PM |
|
נושא: מחפש תאריך: 6/18/2007 4:07:00 PM
מחבר/ת: אורי פ
היי אני רוכב כשנה+- ומעוניין להצטרף לרוכב/ת עם ניסיון וידע ברכיבה טכנית בכדי ללמוד ולראות איך לעשות מה! אם את/ה מוכנ/ה לצרף אשמח ליצור קשר תודה מראש :)
|
חזרה לפורום |
|
|