הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2007 5:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  no one else עם תוכן  manitou axel comp tpc או rockshox J3??
נושא: manitou axel comp tpc או rockshox J3?? תאריך: 6/18/2007 5:07:00 PM
מחבר/ת: no one else

אילו מהמזלגות הנ"ל יותר טובים לרכיבת XC ומדי פעם קפיצות? אני שוקל 55 ק"ג. הבנתי שלשניהם יש אותם כיוונונים(ריבאונד, קומפרשיין+נעילה, הקשחה), ולכן אני רוצה את דעתכם.


חזרה לפורום