טקסט הודעת פורום
| 6/18/2007 5:07:00 PM |
|
נושא: manitou axel comp tpc או rockshox J3?? תאריך: 6/18/2007 5:07:00 PM
מחבר/ת: no one else
אילו מהמזלגות הנ"ל יותר טובים לרכיבת XC ומדי פעם קפיצות? אני שוקל 55 ק"ג. הבנתי שלשניהם יש אותם כיוונונים(ריבאונד, קומפרשיין+נעילה, הקשחה), ולכן אני רוצה את דעתכם.
|
חזרה לפורום |
|
|