נושא: עוד שאלות בקשר לבולם קדמי. תאריך: 6/18/2007 10:09:00 PM
מחבר/ת: דניאל מיטל.
אני רוכב על Scott Voltage YZ2, מידה מדיום, שהם דירט\אורבן כעיקרון למרות שאני רוכב איתם AM אגרסיבי. הבולם שלהם בסטוק הוא Suntour די בסיסי, 80 מילימטר עם שליטה על קומפרשן ואני די מפחד עליו למען האמת. השאלה שלי היא איזה בולם כדאי לקנות? אני מחפש בולם שיתאים לאופניים, לא 170 אבל גם לא 60, בולם אמין שיוכל לעמוד בדרופים של מטר-מטר וחצי ושיתאים לאופניים. ולגבי השאלה השנייה - מה ההבדל בין בולמי דירט לבולמי AM\FR או כל בולם אחר? כדאי או אפשר להתקין על האופניים בולם דירט ולרכב איתו AM רק בגלל שבולמים ארוכי מהלך לא מתאימים?
תודה מראש, והנה המידות של האופניים (שוב, מידה M)
http://www.scottusa.com/i/images/products/geometry/Voltage_2-3-35.jpg
|