נושא: מישהו מכיר את החישוקים האלה? תאריך: 6/19/2007 12:24:00 AM
מחבר/ת: שי יצקן
Alex DC-19. מישהו יכול לומר לי איך החישוקים האלה? בעיקרון אלו חישוקים כפולים שהרכבתי על ה- scott reflex 50. הם נראים קצת שונה ממה שרואים באתר של Alexrims.com, בעיקר בכך שאין את הפס באמצע. חוץ מזה שהם נראים לי קצת צרים. איך הם בהשוואה ל- DM-18 הנפוצים?
|