הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2007 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם אני עושה AM על אופני DIRT
נושא: גם אני עושה AM על אופני DIRT תאריך: 6/19/2007 3:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מונגוס פיירבול.

בולמי דירט הם בולמים חזקים ועמידים כמו בולמי FR (ואולי יותר), במהלך קצר, יחסית. לחלקם יש אפילו ציר 20מ"מ לתוספת קשיחות במהלך 100מ"מ. לא תראה דבר כזה בשום קטגוריה אחרת.

לפי האתר הוולטאג´ אמורים להגיע עם בולם 100מ"מ, אז אני מניח שנתוני הגיאומטריה בהתאם.
עם זוית ראש התחלתית של 69 מעלות, לא הייתי מאריך בהרבה את הבולם. השלדה כנראה תעמוד בזה, משום שהיא מיועדת להתעללות רצינית, אבל הזוית תהיה מאוד לא נעימה במהירויות נמוכות.
לפי תיאור הבולם שלך אני מניח שהציר הקדמי שלך הוא סטנדרטי.

אם אתה עושה איתם רק AM תוכל "להסתפק" בבולם AM עם מהלך משתנה, שיורד לגובה 100מ"מ או פחות. כך תוכל להינות מזויות ראש נמוכות בירידות ובמהירויות גבוהות, ומהיגוי נוח ומדויק במהירויות נמוכות.

בילוי נעים


חזרה לפורום