נושא: תודה איתן. שחכתי לציין שאלה YZ2 Disc תאריך: 6/19/2007 3:39:00 PM
מחבר/ת: דניאל מיטל.
שההבדלים היחידים (נראה לי) זה הצביעה של השלדה, בלמי דיסק, הבולם ומעבירי ההילוכים (Alivio). מוזר, אבל נראה לי שזוית הראש היא 69 בשני הדגמים על סמך זה שזוית הראש של ה-YZ35 היא גם 69 ולהם יש בולם 75. טוב, לא משנה.
יש המלצות כלשהן לבולמי דירט או בלמים בעלי מהלך משתנה? (התקציב מתון, אני לא הולך לקנות טאלאס או F100 ב-4000 שקל)
|