נושא: רוב היצרנים מפרסמים נתוני גיאומטריה בלי לציין תאריך: 6/19/2007 3:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
את אורך הבולם שבו השתמשו. לא נתקלתי ביצרן שמפרסם נתוני גיאומטריה שונים לרמות גימור בעלות בולמים שונים...
אני עם מאניטו אקסל, שמוגדר XC למתחילים, אבל אני לא עושה דרופים מעל מטר, ולמעשה גם למטר אני לא ממש מגיע....
הבעיה שבולמי FR ארוכים מגיעים עם ציר 20מ"מ, מה שיחייב החלפת גלגל, וזה נוגד את עקרון התקציב. דרך אגב, למאותגרי תקציב (כלומר, רובנו) יש הגיון רב בקנית משומשים. ראיתי טאלאס 90-130 בפחות מ-2000ש"ח. זה בתקציב? אם לא, תיאלץ להסתפק בדגמי הכניסה של היבואנים הגדולים, או ללכת על בולמי FR של היצרנים המזרחיים (סאנטור/RST). האופניים שלי הגיעו עם סאנטור דורו, שנראה מאסיבי, אבל ויתרתי עליו לטובת האקסל שלי, בגלל אפשרות הנעילה.
מקוה שעזרתי...
|