נושא: בקניית בולם משומש עליך להקפיד על: תאריך: 6/20/2007 11:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
1. קוטר הסטירר (מוט ההיגוי. זה שיוצא מכתר הבולם ואליו מתחבר הסטם). כרגע אמור להיות לך "1.125 (אינטש ושמינית). 2. אורך הסטירר - בדרך כלל מנסרים את הסטירר בהתאם לאורך צינור הראש של האופניים עליהם הוא מורכב. אי אפשר להרכיב בולם עם סטירר קצר מדי. שמעתי על מסגרים מוכשרים שמחברים תוספת ארוך לסטירר קצת מדי - אני לא ממליץ, ובודאי שלא לקנות כדי לעשות קומבינות. אצלך נראה שצינור הראש קצר למדי, כך שלא אמורה להיות בעיה. 3. התאמה לבלמים. לדעתי לא צריכה להיות בעיה. 4. אם אתה מרכיב בעצמך, שים לב שהידוק מיסבי הראש נקבע על ידי הסטם. אם אין לך נסיון עם זה, כדאי לעשות את זה עם מישהו שיש לו. 5. בהחלט אפשר לעשות זאת לבד.
בהצלחה
|