הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2007 12:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  לפי דעתי
נושא: לפי דעתי תאריך: 6/20/2007 12:37:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

הארו x2 הרבה יותר טובות הם יותר נוחות ויותר אגרסיביות בהרבה


חזרה לפורום