טקסט הודעת פורום
6/20/2007 12:37:00 PM
נאור מלכה
לפי דעתי
נושא:
לפי דעתי
תאריך:
6/20/2007 12:37:00 PM
מחבר/ת:
נאור מלכה
הארו x2 הרבה יותר טובות הם יותר נוחות ויותר אגרסיביות בהרבה
חזרה לפורום