נושא: שמן לאופניים תאריך: 6/20/2007 1:53:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
ברשותי GIANT RINCON שעד היום נהגתי (וחשבתי) שהספריי WD-40 משמן את האופניים אבל לפני כמה שבועות ראיתי באתר GIANT ישראל שכתוב שהספריי הזה לא טוב להשתמש בו כי הוא יכול לגרום נזק לאופניים!
עכשיו השאלה שלי היא איזה שמנים לאופניים הם טובים ומומלצים וכמה יעלה לי שמנים כאלה?
תודה! :)
|